موضوع: تعميرگاه مجازی پرايد
-
6 مهر 1398, 21:16 #151
به منم گفتن درست میشه رفتم نمایندگی رضا مشهد عوض کردن برام
بعد یچیز دیگ دیدی اردی رو گاز میدن یه صدای دیفری میده ماشین منم در حالت درجا و تو حرکت یه همچین صدایی میده
به نظر خودم از سمت دینام و فولی ها میاد امکانش هست یعنی؟
-
6 مهر 1398 21:16 # ADSآگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
- تاریخ عضویت
- امسال
- محل سکونت
- tuningforum.ir
- نوشته
- 1026
-
9 مهر 1398, 01:29 #152
سلام
ایا داخل باک پراید هم فیلتر داره؟
فیلتر پمپ بنزین یا فیلتر برای ورودی بنزین از در باک اگر هست چگونه تعویض کنیم
کنستر پراید چه مدت یکبار باید تعویض بشه؟
مارک خوبش چیه؟
-
9 مهر 1398, 08:22 #153
سلام
یه فیلتر روی پمپ بنزین وجود داره که میشه با بنزین شست و تمیز کرد ولی معمولاً گرفتگی پیدا نمیکنه برای دسترسی هم باید کل مجموعه پمپ بنزین رو خارج کنید. فیلتری در ورودی باک وجود نداره. کنیستر هم بهتره 30 تا 40 هزار کیلومتر تعویض بشه. در مورد مارکش هم با این آشفته بازار اجناس تقلبی نمیتونم نظری بدم.....
-
29 مهر 1398, 10:08 #154
سلام دوستان . علت بوی زیاد اگزوز چیه ؟ پراید مدل 85 انژکتوری دارم . هیچگونه روغن سوزی و دودی از اگزوزش مشاهده نمیشه ولی وقتی ماشین روی حالت بنزین باشه بوی شدید اگزوز تمام محیط را میگیره . حتی اگر در حین حرکت شیشه های ماشین پایین باشه این بو به اتاق هم وارد میشه . کنیستر را تعویض کردم . حباب گیر تعویض شد . فیلتربنزین تعویض شد . انژکتورها هم طبق دیاگ عدد 3 هستن که خوبه . جرقه و ادوانس هم عالیه ولی این بو برطرف نمیشه .
البته کاتالیزور داره و فابریکه یعنی حدود 14 ساله که این کاتالیزور در مسیره و ممکنه که کیپ هم شده اما من ماشین هایی دیدم که کاتالیزور را کامل خارج کردن ولی با این وجود اگزوزشان بوی تند نمیده .
خلاصه به نظر شما ایراد از چیست ؟ ممکنه مربوط به سوپاپ ها باشه و سوپاپ دود خوب عمل نمیکنه .
روی حالت گازسوز CNG بوی بد اگزور کاملا رفع میشه . ولی در حالت بنزین این بوی اگزوز اذیت میکنه .
-
29 مهر 1398, 16:59 #155
سلام
عمر کاتالیزور ماشین شما به پایان رسیده و بوی بد اگزوز هم مربوط به همین کاتالیزوره. در داخل کاتالیزور مواد شیمیایی وجود داره که وقتی گازهای خطرناک حاصل از احتراق بنزین با اونها برخورد میکنه، واکنش نشون میدن و این گازهای خطرناک تبدیل به گازهای کم خطر و بی خطر میشن.
حالا بعد از این همه سال خاصیت این مواد شیمیایی از بین رفته و وقتی دود با اونها برخورد میکنه بوی بدی رو ایجاد میکنه علاوه بر این به خاطر کیپ شدن کاتالیزور دود حاصل از سوختن بنزین به سختی خارج میشه در نتیجه کمی از قدرت و کشش موتور هم کاسته شده و به مصرف سوخت اضافه میشه. پس بهتره هر چه سریعتر مبدل کاتالیستی رو تعویض کنید (البته به دلیل گران بودن این قطعه برخی از افراد کلاً اون رو برمیدارن)
-
7 آبان 1398, 18:51 #156
من چند روزه پیش یه تصادف از سمت گلگیر و درب عقب داشتم،احساس میکنم به چرخ عقب ضربه خورده،از کجا بفهمم که توپی چرخ یا اکسل صدمه دیده یا ندیده،هر کی که بهش نشون میدم یه نظری میده،لطفا راهنمایی بفرمایید
-
8 آبان 1398, 07:36 #157
سلام
البته از راه دور نمیشه نظر دقیقی در این مورد داد، ولی اگه کنس و رولبرینگ صدمه ببینن ایجاد سر و صدا میکنن، اگر هم اکسل صدمه دیده باشه باعث عدم تعادل و لرزش در سرعت بالا میشه و همچنین ممکنه بعد از مدتی لاستیک سایی هم دیده بشه. اگه هیچ علامت خرابی ندارید، میتونید یه بازدید چشمی انجام بدید و سفتی پیچها رو چک کنید، همچنین سیلندر ترمز و لوله های اون چرخ رو از نظر نشتی کنترل کنید. در هر صورت چند ماهی از لحاظ لاستیک سایی و نشتی، اون چرخ رو زیر نظر بگیرید.
-
8 آبان 1398, 09:21 #158
-
8 آبان 1398, 19:51 #159
-
15 آبان 1398, 13:16 #160
سلام.
دوستان یه چند وقتیه که ماشین بعد از مثلا 3ساعت خاموشه و سرده روشنکه میشه از اگزوزصدا میاد و لرزش داره انگار سه کار میکنه می واد خاموش شه.بعدش که دو یا سه تا گاز محکم میدم خوب میشه.مشمل از چیه؟وایر نوهست شمع هم جا به جا کردم ولی بازم اینطوریه. تو این حالت که چنتا گاز میدم بهش البته در حد بازیکردن بین ۱٫۵تا۲احساس میکنم بوی روغن میده نمیدونم از خامسوزیه یا از روغن ..ویرایش توسط hossein019940 : 15 آبان 1398 در ساعت 15:04